Vad trött man kan bli av att vara ledig

1kommentarer

Ja, idag har jag varit ledig.
Alla dagens lektioner var inställda så det var bara att ligga hemma och chilla.

Åt frukost med mamma, stekte på balkongen i nästan 2 timmar, duschade, gjorde lunch och sen tog jag cykeln ner till IKEA. Tänkte att en fredag vid ettiden skulle jag väl typ ströva runt därinne själv. ICKE.
Det var SÅ MÅNGA barnvagnar. Överallt! De måste väl också få finnas men hade inte ränkat in barnskrik i bilden av min lugna stund på IKEA. Det gick bra ändå och hittade några smågrejer. Cyklade hem och sen har jag bara tagit det lungt, gjort amerikanska pankakor. Standard.

Galet fint väder idag också. Ska bli fint i helgen. Fy så skönt. Får väl jobba lite på brännan, höhö.

Så nu ska jag väl ta mig ut på en liten springtur. Har inte gjort det på nästan en vecka. Undra hur bra det kommer att gå, med magen full av pannkakor och allt. Skönt.


Sommarkänslor!

Imorgon är det bara lördag, wiho, nästan hela helgen kvar.
Hejdå!

1 kommentarer

mariaooooo

21 May 2011 10:57

haha det är kul när någon tar en bild på sig själv och så ser man handen/armen i en spegel/ett fönster.

HEHEHEHEHEHHÄHÄHÄHÄÄHHÄ

Kommentera

Publiceras ej