The darling buds of may

0kommentarer

Vips så var det maj.

Igår var en lång och trevlig dag. Gick upp tidigt och åkte in till stan. På myrorna hittade jag en vit skjorta, en marinblå kavaj och en svart klänning. Allt fick jag för 200, najs. Åt thaimat med mamma och sen åkte vi hem igen.

På kvällen åkte jag mot kungsängen med Maria, Adrian och Sofia vid 8. Kollade på en majbrasa där en snabbis, sen åkte vi hem till Jonathan och träffade massa trevliga människor. Vid 12 kom Julia Åström, barndomskompis från Sundsvall, och två av hennes nya klasskompisar. De har varit i Stockholm nu när de har påsklov så då kunde vi fira valborg tillsammans! Så det var jättekul att de kunde komma. Vid halv tre tog majoriteten nattbussen till Jakobsberg. Julia, Sofie och Fanny skulle tillbaka till stan men så dags gick inte tågen så vi gick upp till mig tills tågen började gå igen. Deras idé var att dygna, så vi skulle inte alls sova. När vi kom hem gjorde vi en kladdkaka istället för att sova, sådär strax efter 4 på morgonen. Vi blev dock lite sega och sov från typ 5 till kvart i sex, då började tågen gå igen. Gick med en bit till tåget innan jag vände hem igen och sov till 12. Skönt.

Sammanfattningsis var det en jättebra kväll! (För dig som inte orkade läsa allt)

Idag har jag mest tagit det lungt, har varit väldigt trött. Fram mot kvällen blev jag ändå lite piggare så jag städade lite och pluggade. Bra Lina!

Nu kommer lite bilderrrrr





Kladdkaksdags!


Fina sundsvallstjejer i Stockholm! HEFTIGT (Julias min♥)

CIAAAAO!

Kommentera

Publiceras ej