Slutet har just börjat mellan dig och mig

0kommentarer

Är galet trött som vanligt efter en eftermiddags mattepluggande!

Imorgon har jag som många andra stackars barn nationella i matte D. Därav panikpluggningen ikväll. Ska snart sova och försöka att inte blanda ihop alla formler under natten. Måste sova ordentligt så jag står ut de 4 timmarna imorgon då provet ska skrivas. Fy.

Till helgen kommer en viss liten syster hem från det avlägsna landet Mexico. W O H O!
På måndag ska jag på familjen som spelar på grönan. Då hade jag hade planerat att ta med mexikanen i bakfickan. Kommer bli najs.

Nu är det bara matteprov imorgon, japanskaprov och samhällsuppgift till måndag och fysikprovet nästa torsdag, sen har jag lov typ! Möjligtvis ska Victoria komme ner hit också. Mys! ♥ Kan inte tiden bara gå fortare och proven bestämma sig för att gå hem?

Nä, nu ska jag sova.
Gonatttttttttttttttttttttttt
(Innan jag somnar kommer här en dubbel uppsättning Lina:)

Kommentera

Publiceras ej