Oh boy

0kommentarer

Hej alla barn nu är det barnprogram!
Nä, men typ!


Idag har jag varit på skolan och utfört mitt livs största verk. Eiffeltornet byggt av tårta! Vi har haft NT-dagen på skolan så det var bara tårtbak tyyyp. Temat var vår och vi tänkte då på "vår i Paris" och eiffeltornet. Allt såg ut att bli skitbra...

Tårtan höll, vi byggde på höjden och allt såg bra ut. Vi hade även vispgrädde som vi tänkte färga typ orange så det skulle se ut som koppar eller vad det nu är byggt av. Så vi försöker spritsa på grädden och allt blir bara konstigt! Grädden såg kräkfärgad ut, var för hårt vispad så när vi pressade ut den ur spritsen delade sig typ vätskan och kom ut genom tyget och allt blev jätteäckligt! Så vi tog massa chokladsås och kristyr på den när den ändå var försötörd. Kaoz.
BLÄ!

Jaja, vi hade kul i alla fall. Nu har jag mindre kul för jag måste packa! Imorgon åker jag till Sundsvall med mamma efter skolan. Roligt, men jag hatar att packa. Måste pröva alla kläderna jag ska ha typ. Isabelles 18årsfest på lördag, tror jag ska köra på min nya grymma frackskjorta och hatteeeen!


Blir nog G-rymt!

Nu blir det packning.
Adiós!

Kommentera

Publiceras ej