Na na na na na na

0kommentarer

Nu är jag tröttis!

Häromdan fick jag reda på att jag kom in på en forskarskola jag sökt till i sommar! På den här forskarskolan får man typ pröva på forskning och lära sig massa runt det. Alltså, typ en lång lab som pågår i 1-2 veckor. Kanske inte så kul tänkte ni men om man gör det räknas det som ens projektarbete. Det betyder att man får typ 124536422 sovmornar i trean! S K Ö N T

Så, det fanns två olika skolor att läsa på. En i Karlskoga som pågår i en vecka och en här i Stockholm under två veckor. På den i Karlskoga har jag kommit in (35 från Sverige som kommer in, wew) och här hemma är jag på reserv. Pratade med min biologilärare om vilken jag skulle välja om jag faktiskt kom in i Sthlm. En av lärarna där sa att jag nog fick ut mer av Sthlm om jag vill läsa till forskare. Då kom en annan lärare in och tyckte att jag skulle välja Karlskoga för "då är det massa latjo runt om kring och får du ju sova där ju!".
Jahapp, jag känner mig inte alls splittrad.
Nu vet jag bara inte hur jag ska göra om jag kommer in. Voj voj, synd om mig. INTE.

Nu ska en liten trött Lina få sova.
Gonatt!



En fin liten blommaaa! Dock är det svinkallt nu, runt nollan!

Kommentera

Publiceras ej