Days will pass without you here

0kommentarer

Hej i stugan!

Är trött, som vanligt. Idag var det nationella i engelska igen, hör och läsförståelse. Med mos i huvudet fortsatte dagen sedan till 16.45. Trevligt. Efter skolan cyklade jag hem, upp för mördarbacken, och tog det lugnt en stund. Försökte plugga men var för rastlös så tog en promenad istället. Hittade två syrener och massa kastanjer som blommade. Våren är ju bara helt underbar!

Till helgen blir det firande av ytterligare en 18åring, Amanda den här gången. Ska bli väldigt trevligt! Annars i helgen ska jag väl försöka sova och plugga så mycket som möjligt.

Tills vi hörs igen kan jag dela detta visa citat:


Så sant och jag vill ha det på min vägg.
Villvillvill.
Vill så mycket nu, vill ha allt.

Nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon. Bara att ta sig igenom fredagen, sen är det helg!
Gonatt!

Kommentera

Publiceras ej