By blood and by me, you walk like a thief

0kommentarer

Jag lever. Trots morgonens brutala fysikprov. Jag överlevde.

Så, nu är det NÄSTAN sommarlov. Har bara en laborationsrapport i biologi och en redovisningsuppgift i både matte och svenska. Annars är jag färdig. Ruskigt skönt men orkar inte tänka efter hur lite tid det är kvar, för då lär jag väl inte göra något i skolan.

Ikväll ska jag åka på boxningsträningen för första gången på tre veckor! Tre sjuka veckor. Okej, de första två sprang jag rätt duktigt, men det avtog med fysik- och matteplugg. Men nu har jag som sagt lite mer tid över.

Imorgon ska jag på min kusin Andréas student också. Det ska bli hur kul som helst och jag längtar galet mycket efter min egen. Bara ett år kvar, sen är gymnasiet över. Galet.



Allt är så grönt!
Kanske borde tillägga att den fina bilden är tagen av min syster, annars får jag väl smisk.
Nu måste jag faktiskt packa.
Hjedo!

Kommentera

Publiceras ej