Youth knows no pain

0kommentarer

Hej alla mina små kottar!
Är i Sundsvall nu, kom hit i torsdags vid lunch. Då traskade jag upp till min förra skola skvadern. Var med på mentorstiden åt lunch och sådär. Åkte med pappa och Fredrik till birsta och fikade. Dumpade väskan hemma igen och sen drog jag till stan för nästa fika. Med Moa och Julia den gången. Påväg till bussen mötte jag några från min parallell med några fransmän som är här och hälsar på skolan typ.. Jag vet inte riktigt, men de har bott hemma hos några i klassen. På torsdagskväll skulle de äta middag på skvadern allihop, fransmän, nv2a och b. Jag följde med upp och fick massa mat, gott. Efter maten gick vi nästan allihop till en kille i klassens lägenhet. Gick sedan hem till pappa och soov.

Igår var det fredag och då var jag upp på skolan med klassen nästan hela dagen. Väldigt trevligt, saknar. Gick sedan ner till stan med några från klassen och spontanfikade på stenstans bageri, supermysigt! Tog bussen upp till pappa och fredagsmös, inte helt fel.
Idag ska jag ner till stan och träffa lilla Stephanie, troligtvis över en fika. Jag blir överviktig och fattig av Sundsvall.... HEH. Ikväll blir det melodifestivalen på Alnö med Julia och några ur hennes klass, mysigt. Imorgon blir det då bussen hem igen, en annan börjar ju skolan på måndag.
USCH
Vill ha lov en vecka till.
Nä, helst i typ 5 veckor.
Varför inte för evigt?
HEIDO

(Lägger upp bilderna när jag kommit hem till min egen dator, heh)

Kommentera

Publiceras ej