If only your bed could cry

0kommentarer

Hejsaaaaan!

Skrivit lite dåligt nu på senaste men har inte så mycket att säga. Plugg, plugg och träning. Typ. Okej, i helgen har jag faktiskt varit och kollat på en boxningsmatch, övningskört, i fredags var det Nimrod och Sams 18årsfest, igår var jag på spelning på fryshuset osv. Annars är det nästan bara plugg.

På tal om plugg, jag har två grejer tills imorgon som jag borde ta tag i. Prov i samhällskunskap och biologilabb som ska lämnas in. Kul.

Igår vräkte snön ner på kvällen. Nu skiner solen och nästan all snö som kom igår är borta. Det går åt rätt håll men väldigt segt måste jag säga. Kom hit nu våren!

Ahhh, jag är så sugen på att ta hål i septum nu! Väldigt! Dock är det ju drygt 8 månader kvar tills jag blir myndig och ens kan välja själv om jag vill ha det. Jaja, än så länge vill jag ju!

Får väl suga på den karamellen i ytterligare 8 månader och se hur jag känner då.

Nu blir det samhälle!

Kommentera

Publiceras ej