I wonder how you stay so sad when you're so beautiful

1kommentarer

Hej!

Jag är jetehtröött! Skola igen och det suger musten ur mig. 6 veckor tills nästa lov, inte så jättelångt ändå. B-ra! Tränade igår och idag och nu har jag inte ätt godis/sötsaker på typ 2 veckor. Ehe, okej jag åt tårta förrförra lördagen och chips i lördags! Men det var speciella tillfällen. Heh.

Fettisdagen idag och ingen semla till mig. Har aldrig riktigt gillat det. Okej, nu ljuger jag. Inte så att jag älskar det men ändå! Jag har ju tema hälsa på idrotten nu och då ska man förbättra sin hälsa under 5 veckor på något sätt. Jag valde att sluta äta godis/socker för vissa veckor orkar man bara inte träna. SÅ, ingen semla för miiig.

Nu blir det väl lite sleeping time så jag orkar upp till skolan imorgon. Var sjukt trött idag, somnade på svenskan när vi läste himla Candide. Usch, hatar. Så, ja.

Ha det bra och gonatt!

Inte direkt äckligt!

1 kommentarer

hedda

04 Apr 2011 18:11

hej, jag skulle bli otroligt glad om du skulle vilja rösta på min bild här: http://standingcarla.blogg.se/2011/april/fototavling-tio-finalister.html?_tmp=59e585267464e58656efb4654a07fd5c5b226462

jag har bild 8. säg till om du röstar så får du en länkning på min blogg! kram:)

Kommentera

Publiceras ej