All my love is unrequited

0kommentarer

Hejsan svejsan!
Haft en väldigt trevlig dag måste jag säga! Varit inne i stan med Maria och promenerat lite på drottninggatan. Kollade in weekday och beyond retro bland annat. Finns många fina butiker! På carlings hittade jag en JÄTTESTOR tröja som var 70% rabatt på. Min! En fin mössa för 30 kronor, inte helt fel. Köpte mig ett par gummistövlar också, tänker minsann hålla mig torr om fötterna när det blir slask. Ska bli soligt och över nollan imorgon så blir kanske en premiärtur då.

I söndags var jag med Maria och några av hennes kompisar, också väldigt trevligt. Igår, måndag, släpade jag mig upp runt 11 och tofflade runt i pyjamasen till 4 tiden någon gång. Då duschade jag och drog på träning. Skönt men en riktig återhämtningsdag, precis som det ska vara på lov.

Imorgon
ska jag åka in till stan och skansen på förmiddagen för bus med små kusiner och lilla mormor. Blir nog trevligt det! Måste verkligen försöka plugga lite engelska eller fysik efter. Vill inte, men måste. Skolan kan gå hem.

Nu ska jag läsa the fellowship of the ring och fantisera lite om den underbara (och förhoppningsvis snart) stundande våren.


Våren stavas - u n d e r b a r t

Kommentera

Publiceras ej