You can do no wrong in my eyes

0kommentarer

Hej alla små kottar!

Då var väl skolan typ över. Alla uppgifterna är gjorda så det är bara betygssnack, tillbakalämning av böcker osv imorgon. På torsdag är det "klassens dag" så då ska vi typ grilla och på fredag är det avslutning. WIHO!
Då har jag alltså i stort sett avslutat 2:an i gymnasiet. Bara sista året kvar. Blir väl till att kämpa in i det sista.

Det är typ 18 grader ute. Klockan 22.09. Inte är det mörkt heller. Galet. Snart sommarlov, Sundsvall, massa trevligt folk och annat bra. Jag kan knappt vänta!



Jaaa, här är vad jag köpte när jag var på stan härom veckan! En vit skjorta, ett par tights, 3 ringar, armband, solglasögon, kepa, skärp, solpuder och benskrubb/slip/sak. Benslipargrejen (den rosa saken på bilden) skrubbar man typ benen med så slipar den bort döda hudceller och hår. Asbra, men jag gjorde liiite för mycket så skrapade typ upp sår haha.


Ja, nu borde jag väl kojsa så det där sommarlovet kommer någon gång.
Puss och gonatt!

Kommentera

Publiceras ej