Tröttis och len

0kommentarer

Igår kom fina Victoria hit! Då myste vi bara, tog det lugnt och peppade om för nästa dag, idag alltså.

Började dagen tidigt med en promenad innan  frukost sedan gjorde vi oss i ordning och åkte in till stan. Hängde på låste till H&M och kastade oss in när de väl öppnade. Blev riktigt mycket folk under dagen. Vi gick mest längst drottninggatan, massa trevliga affärer. Synd att jag typ hade handlat för 700 efter en dryg timme. Hm, fick lite ångest och insåg att jag borde hålla i pengarna lite. Jaja, fick bra grejer som jag ska lägga upp bild på. Någon dag. När vi blev lite tröttis köpte vi med oss en liter jordgubbar, gick till kungsängen, köpte en varsin kopp kaffe och bara mös. Sjukt fint väder var det. La oss sedan i gräset en stund, njöt av solen. Vid 5 tiden var vi nöjda och traskade mot tåget som tog oss hem. Köpte sushi i Jakan, tog med den hem och åt ute. SKÖNT. Sen såg vi på film och använde en superduper skrubb-grej. skrubbar bort alla döda hudceller, håret och grejer. Så nu är jag len på beneeeeen! Superprodukten i mitt hjärta!

Nu ska vi väl slå på en film eller sova, imorgon är en ny dag!

Kommentera

Publiceras ej