Men du sover ju, du hör ju inte på

0kommentarer

HJÄLP

Jag har världens packångest. Mitt tåg till Sundsvall går om ca 3 timmar och 45 minuter från centralstation. Blir alltid så himla orolig att jag ska glömma att packa något av någon dum anledning. Jag kan inte komma på någonting men vet att jag kommer göra det när jag sitter på tåget eller liknande.

Ikväll ska jag i alla fall sova hos Stephanie och grilla på grimman med henne och Amanda. Supermysigt verkligen! Hoppas verkligen det kommer bli en toppenvecka. Har svårt att tränka mig annat. Jag är så glad att jag ska få åka nu, wi!

Så, jag ska väl återgå till mitt packande. Vi får väl se hur mycket jag kan uppdatera i vecka, annars kommer det nog en bildbomb när jag kommer hem om 11 dagar.
Puss hej!


(Bilder från igår)

Kommentera

Publiceras ej