Levande eller levande begraven

0kommentarer

Jahapp, då var snart min ledighet slut. Nödvändigt med en helg på 6 dagar en vecka innan skolavslutningen. Fel att bara få sluta en vecka tidigare istället?

Idag har jag tagit det lungt vill jag lova. Jossi skulle åka till Sundsvall imorse så följde med henne in till centralen. Åkte hem igen och spelade lite sims. Datorn blev tokvarm (som alltid) så jag stängde av den ett tag och jobbade matte. Sista uppgiften, sen är matte D färdigt. Under to the bart. Låg och läste med blev trött så sov i kanske en timme. Spelade lite sims igen. Var ut och gick med mamma när hon kom hem från jobbet. Bara en sån där fin vilodag.

Och OCH jag har lite ångest över en grej. Jag jobbar ju slutet av juni och hela Juli. Tror det är gatufesten i Sundsvall helgen den 7-9 Juli och jag jobbar inte lördag-söndag då. Slutar 12.00 på fredagen. Tar jag ett tåg på dirren till Sundsvall efter jobbet kommer jag hinna dit och vara med på två dagar av gatufesten. OCH se Håkan Hellström på fredagen. JAG VILLLLLLL! Men det är dyrt och jag har inga pengar. Har fått vara lite barnvakt så då kan jag väl eventuelt få lite pengar innan lönen som kommer tidigast i slutet av Juli. Åh, vad jag vill.


Ja, titta upp i min näsa du. Jag vill fortfarande åka till gatufesten.
Buhu.
Gonatt.

Kommentera

Publiceras ej