Let's go slowly discouraged

0kommentarer

Snart åker jag hem till Jakobsberg igen.
Om typ 6 timmar. Lär vara död när jag kommer hem ikväll. Eller ja, kanske inte ikväll men död kommer jag vara när jag ska upp till jobbet imorgon. Åker hemmifrån vid 6 ungefär. Döden död. Nej nu ska jag sluta. Jag är sjukt glad för mitt jobb och imorgon är det bara inskolningsdagen. peppad som få på att tjäna lite egna pengar!
Har sovit hos pappa sen i söndags men igår åkte pappa med familj till Rhodos. Shit vad jobbigt att åka till 28° och sol i en vecka. Så Issa kom och såg på film med mig på kvällen. Såg på The Notebook. Gråtfest i soffan vill jag lova.
Nu ska jag laga lite mat och packa det sista innan hemresan.
Lägger upp bilder när jag kommer hem.
PUSS
Han som spelade Noah i The Notebook var ju inte direkt ful!

Kommentera

Publiceras ej