Kan jag gå med dig hem från bussen

0kommentarer

Jag är superjättetrött men imrogon får jag sommarlov!
Det har nog faktiskt inte sjunkit in än, att jag ska få lov alltså. En underbar sommar väntar.

Idag har jag knappt suttit ner någonting alls! Idag var det "klassens dag" så vi åkte ner till Görvälnsbadet och grillade, spelade kubb och badade. Årets första dopp för mig. Det var faktiskt väldigt skönt i vattnet, när man tappat känseln dvs. Heh.
Sen kom mamma med bilen så övningskörde vi ett tag. Körde hem och började nästan på en gång att baka en morotskaka. Det är ju skolavslutning imorgon så jag tänkte baka lite till mina kära klasskamrater. Vid 5 åkte jag och tränade. Körde badminton, lite oväntat på en boxningsträning, och det var sjukt jobbigt. Svettades som en gris och på slutet blev det blodigt allvar. Lie vann, buhu. Sen fick jag skjuts hem och satt barnvakt i ca två timmar. Sen gjorde jag glasyren till kakan. Sen sen sen. Sen hamnade jag nog faktiskt här. Trött är jag.

Så nu ska jag gå och sova. Imorgon går jag min sista dag som två. Då borde jag väl typ räknas som trea efter avslutningen?
Jaja, gonatt!


Plums

Kommentera

Publiceras ej