Gråter floder

0kommentarer

Har sån fruktansvärd ångest.
Klockan är 21.39 och om ca 10 minuter (enligt P&Ls schema) ska Lykke Li upp på scenen fantasia.
Ack, du grymma värld!
Fuuuuuuuuu, jag vill vara där! NunununununuNUNUNUNU NU NU NU NU N U  N U     N U          NU!
Buhu.

Igår var jag med Maria och Amanda på stan efter jobbet. Såg en av Mange Makers-killarna där två gånger. Dog av garv. Han hade samma kläder som i videon, haha.

Fest hos Mange!

Tha [email protected] ADDAAAA JAO

Jaja.
Ikväll är jag fylld av fred och kärlek med fina vänner och ser på Lykke Li i tanken.
Vad är väl en bal på slottet?


Kärlek till Lykke ikväll!
Och alla andra kvällar....

Nu ska jag gråta lite över gatufesten nästa vecka och om jag ska gå eller inte. Typ 1200 för två kvällar med underbara människor, fin stämning och Håkan Hellström mfl. Är det värt det?

GONATT

Kommentera

Publiceras ej