Första jobbdagen avklarad!

0kommentarer

Idag var klockan ställd på 05.15. Pigg då vill jag lova.

Slutade dock vid 12 så det var bara ett 6timmars arbetspass, inte så farligt. Mamma slutade samtidigt så vi åkte hem tillsammans och stannade för att köpte jordgubbar på vägen. När vi kom hem åt vi gubbar med glass på balkongen. ♥
Typ de godaste jordgubbarna jag ätit. Sen blev det till att sova nästan en timme. Hade kunnat sova minst hundra till. Men så blev det inte, man måste ju kunna somna ikväll också!

Det är superfint väder nu! Solen skiner och det är jättevarmt nu, trots att jag sitter i skuggan. Nu när jag jobbar börjar jag alltid 06.30 vilket kan bli lite jobbigt men slutar då 12 eller 14.30. Om jag slutar så tidigt har jag ju nästan hela dagen kvar efter jobbet, grymt skönt!

Nu drar jag vidare!
Hedjå!


stek

Kommentera

Publiceras ej