Får värmeslag

0kommentarer

Det är så varmt.

V A R M T !

Påväg till jobbet idag var det problem med tåget. Eller ja, vi fick inte kliva av i Sundbyberg för där stog det ett "tåg med tekniska problem". Så vårat tåg fick vända tillbaka. I Spånga kastade sig jag och mamma på en buss. Med typ 200 andra människor från tåget.
Så. Trångt.
Jaja, vi kom till jobbet. Visserligen en timme sent men dit kom vi. Slutade vid 12 och hjälp vad varmt det var när jag kom ut! När jag kom hem tog jag en lång cykeltur. Man kan ju inte bara sitta inne i det fina vädret (som jag gör nu..)

Hoppas kunna övningsköra lite ikväll. Har gjort det de senaste två kvällarna med lilla mamman. Jag måste hitta en bra körskola också. Usch, hatar när jag måste bestämma mig.

Borde göra något eller gå ut.
Hörs!


puss

Kommentera

Publiceras ej