Vi går ut och brinner upp i natten

0kommentarer

Är irriterad idag.
Eller frustrerad är väl kanske ett bättre ord. Eller rastlös. JA, rastlös är det nog!
Borde plocka här i lägenheten. Har varit ensam i typ en vecka. Kaoz.

Om två dagar far jag till Sundsvall igen. Åker direkt efter jobbet, tar en buss vid 2. Anländer vid 19.10. Tänkte försöka slänga mig hem till någon och dra en dusch, sen blir det gatufesten! Klockan 22 kliver Håkan Hellström på scenen också, peppad till tusen! Vet inte vem jag ska gå med osv, men det löser sig. Hoppas på en trevlig helg och att jag orkar upp till jobbet igen på måndag, lär ju vara pigg som en lärka. Osså är jag inte de ;PppPPPp

Kul.

Nä.

Jag ska i alla fall få en telefon fixad idag. Av mammas kompis dotter. Så där avlägset och bra. Det ska tydligen vara en sony ericsson walkman som man viker ihop. Dåligaste förklaringen någonsin. Det blir nog bättre än den jag har nu hur som helst.

Nu måste jag nog städa.
Ja, hejdå!

Hejsan.

Kommentera

Publiceras ej