Tröttare än trött

0kommentarer

Har jobbat 12 timmar idag.
Nu är jag pigg.
Nej.


Vad är det med mig och mobiltelefoner egentligen?!
Min första "riktiga" telefon fick jag våren 2009 tror jag. Lyckan var total, det var en fin walkman, en w890i. Dock lyckades jag ju såga i den (?!) med en häcktrimmer samma år när jag sommarjobbade. Lyckat. Fick betala självrisken men fick ändå samma modell tack vare drulleförsäkringen som vi hade.

Så efter jobbet i lördags drog jag av mig arbetarkläderna (typ scrubs) och kastade in i tvättmaskinen som jag satte igång. Fortsatte byta om eller vad jag nu gjorde. Börjar leta efter min telefon, undrade var jag lagt den. Inser till min förskräckelse att jag hade den i mina arbetsbyxor. Kastar mig över tvättmaskinen och börjar ett tömningsprogram(?)

Tyvär var det för sent. Kära phonie hade gett upp. Inre skador sorgligt nog.
Buhu.
Stackars phonie.
Rest in peace... W890i number two.

Kommentera

Publiceras ej