Sova hela dagen

0kommentarer

Nu är jag sjuk, på riktigt.
Snorar som en tok, hostar och har feber. Inte kul. Skulle ha jobbat idag men har sjukanmält mig. Buhu, mina pengar : (((

Nu har ju sista Harry Potterfilmen haft premiär! Igår var det typ 14122133435 statusar om filmen. Vill jättegärna se den! Har ju läst alla böckerna så jag vet ju hur den slutar men det är ändå en helt annan sak att se den på filmduken. Åh, Harry Potter är så bra! Hur härligt hade det inte vara att få ett sånt där brev när man var elva och få gå på Hogwarts?! Drömmer mig bort lite här....
Kul att få gå runt i en så där häftig mantel på världens största slott, kunna trolla, få ha en uggla osv. Åh, lilla Hedwig ♥



Jag får väl ta en liten pinne och tälja mig en trollstav.
Men inte idag, för idag ska jag titta på tvshop och sova, som alltid när man är sjuk.
Hejdå!

Kommentera

Publiceras ej