Jobb och moln

0kommentarer

Ja, mitt liv är väldigt trist och händelselöst för tillfället.
Går till jobbet, går hem, sover en stund, lagar mat och pillar mig i naveln. Kul. Skönt faktiskt men mitt obefintliga sociala liv gör mig lite ledsen. Imorgon kommer lilla mamma hem så då behöver jag inte sitta själv och klösa på väggarna. Till veckan ska jag gå på stan med Maria en dag, och mamma en annan. Mamsi och jag ska gå på sista Harry Potter-filmen, kult!

Min lön kommer på måndag. Visserligen bara för typ sista veckan i juni men ändå. Pengar är pengar. Så det ska nog bli en del kläder som följer med hem från stan, om jag är på humör.

Var hos familjen som jag kanske ska passa barnen åt i höst tidigare idag. Det gick bra idag, börjar lära känna barnen. Hoppas det fungerar bra för oss alla, hade varit perfekt med lite extra inkomst under hösten och vintern!

Funderar mycket över det som hänt i Norge idag. Helt ofattbart att en människa kan döda så många.
Helt ofattbart.
Har nog inte riktigt fattat det än.

Kommentera

Publiceras ej