itsy bitsy teenie weenie yellow polka dot bikini

2kommentarer

HOLA

Igår åkte jag på stan och handlade lite med Maria. Det där med lite blev inte så lite. SJUK REA! Hittade typ 1124137657634 plagg för superpriser! Förnyat min garderob helt typ!

Kom hem med följande:

svarta byxor med vida ben
svarta byxor med tighta ben
röda byxor (?!)
asgrymma shorts
tre par tröjor med halvlång ärm
två Tshirts
tre par trosor
stickad kofta
grå luvtröja
bandeau

För strax över tusenlappen. GAL1!

Mina byxor:


Tänkte göra samma sak bed mina överdelar MEN ORKAR INTE NU!

Teeeeeeeeeeeee-heeeeeeeeeeee

Ska gå och äta.
Hejdå.

2 kommentarer

Jossan

30 Jul 2011 12:45

Åhh I love it! Speciellt de röda byxorna :D

Lina

30 Jul 2011 23:04

Hehehiihih.

Du kommer vilja ha alla mina kläder!

Kommentera

Publiceras ej