Gatufesten Sundsvall 2011

0kommentarer

Hemkommen från Sundsvall nu.
Gick på gatufesten i fredags och tänkte lägga upp en liten bild!

Fisnaste, bästa och underbara Håkan Hellström! Har fortfarande ont i halsen, illa.

Den kvällen tog jag faktiskt inga fler bilder, förutom typ 5 st på Håkan. Annars sprang jag omkring och träffade människor, åt langos, letade efter leg, och lyssnade på bra musik. Fin kväll de!

På lördagen vaknade jag vid 11 och gick för att träffa Stephanie en stund på stan. Vi köpte varsin kula ben&jerrys och slog oss ner på gräset i skuggan intill vattnet. Mysigt!

Sen gick jag upp till pappa och mös på med småbrorsorna. Fint de. Idag gick jag ner till stan vid 11 och åkte hem till Jakobsberg. Fick skjuts av lastischauffören Mikael. Brare, gratis är gott!

Nu har jag packat upp och ska sova. Imorgon ringer klockan 05.15 igen så jag måste verkligen försöka sova!
GONATT ♥

Kommentera

Publiceras ej