Then I guess you can hang with me

2kommentarer

Hejhejjj!
Jag har matteprov imorgon, aaaaahh! Har väl pluggat på rätt bra ikväll men det är ändå aldeles för lite. Sista provet i matte C, viktigt! Eller ja, det är ett rätt litet prov och inte så jätteviktigt, men ändå. Blir väl lite nötande av de sista formlerna innan jag kryper ner för kvällen. Jaja, det ordnar sig nog.

Imorgon är det fredag, underbara fredag. Fridas födelsedag och allt! Så på kvällen blir det mys med cheesecake och trevligt sällskap! Sen på lördag blir det väl pluggpluggplugg och fryshuset på kvällen. Trevligt det med. Söndag blir det troligtvis mer plugg. Sedan träning inne på djurgården. Nu har min tumme repat sig någorlunda också, det är najs! Bara ett litet hörn som är blått. Så hoppas det ska gå bra att köra precis som vanligt på söndag.

Nu blir det lite matte. Mycket onajs.

Hejdå!


1 + 1= 3?

2 kommentarer

Jossan

21 Jan 2011 02:47

Hej gumman! Ledsen att jag höll dig vaken häromnatten.. Saknar dig så himla mycket! Om du får tag på moto boy vill jag också ha jetejärna sneeel hest... Du är bäst, älskar dig! Pratar snart... Jag trodde ju att jag skulle ha min "semester" nu men icke, livet kom i vägen och jag håller på att ta mitt open water dyk cert, plus att jag har lovat att hjälpa en kompis på hans hotell hela helgen plus att en av mina närmsta tjejkompisar fyller år så ingen vila här inte. Jag är trött!!! Puss puss puss puss puss puss puss!

Lini

21 Jan 2011 16:25

Hej fisk! Det är lungt, jag valde det ju själv faktissh! Nej, jag är osnel hest. Älskar dig, puss!

Kommentera

Publiceras ej