So I fall back again

0kommentarer

Hej igen!
Idag började jag dagen med en skön promenad. Var faktiskt jättemysigt. Tyckte tom jag, som inte är det största fanet av att vara ute och gå. När jag gick där mötte jag en kille med hund, precis innan hade det åkt förbi en gubbe i skidspåret brevid och ute på fältet travade en häst. Skrattade nästan över idyllen. Men det var väldigt trevligt. Hade första boxningsträningen för året ikväll också. Nu är jag så peppad på att köra igen! Återuppbygga konditionen osv. Det kommer, det kommer!

Sen har jag ritat, yet again. Tänkte att jag kunde lägga upp den, har lite bildbrist.
Det här känns lite déjà vu-igt. Hm, undra varför? Och ännu än gång tycker jag att hon ser skel ut! Gillar inte att kolla så mycket i efterhand, man ser bara alla fel. Usch.
Ja, nu ska jag sova, blir lite tidigare dag imrogon. På eftermiddan ska jag och mami hämta lillkusinen Sofi, fyra år. Myyycket söt prick. Kanske sover hon här, kanske inte. Vi får se vad som händer! Sen ska man kanske städa ut julen lite, imorgon är det ju trettondagen.
Hur som helst, nu ska jag sova.
Gonatteriiie!

Kommentera

Publiceras ej