Run run run run run, just run

0kommentarer

Hej!
Skolan idag, är supertrött. Nyss druckit lite kaffe så hoppas att det blir bättre snart. Om ungefär en halvtimme blir det träning. Allt i sin vanliga ordning.

Igår var jag äckligt trött efter träningen. Jag trodde att jag typ skulle släpa ut mig själv från lokalen, helt död. Men när vi fortfarande var kvar känndes det inte så jättejobbigt. Det var när jag kom hem som jag typ ramlade ihop i soffan. Jag omvandlades till en liten pöl, helt oförmögen att anta fast form igen. Eftersom jag var så trött tänkte jag gå och sova tidigt så jag faktiskt kunde vakna någorlunda bra. Alltså, inte vakna som en vandrande död.

Självklart misslyckades det. Vid 22.20någon gång får jag sms från Josse att hon snart skulle in på skypen. Så jag slog på datorn igen och väntade. Och väntade. Och väntade. Typ 50 senare loggar hon in, äntligen! Hade inte pratat med henne på en evighet, så det var jättemysiigt! Därför är jag dock rätt trött idag.

Nu måste jag gå och packa väskan.
Tänkte bara förtydliga en grej. Jag är kär. KÄR!
I min Ipod!
Nisseeee! <3<3<33<33

Nu går snart bussen för mig och Nisse!
Hejdåååh!

Kommentera

Publiceras ej