Now I will take it, It's better for you

0kommentarer

Plehpliplooh!
Jag är trött osv.
Imorgon börjar jag 08.20 med japanska. Sen är det jättejobbiga ämnen hela dagen. Mysigt. Äh, jag älskar måndagar!

Min helg i korthet:
I fredags var jag och firade Frida. Åt cheescake och godis tills jag trodde att jag skulle spy. Gott när man äter men inte så trevligt efter. Usch. Det var hur som helst en trevlig kväll!
På lördagen pluggade jag, var ute och gick samt såg på the green in my tea med andra band på fryshuset. Väldigt roligt faktiskt. Dock var det inte fullt lika roligt när deathmetal-bandet the dark forest of north uppmanade till en moshpit. Vi la benen på ryggen ungefär. Annars var det najs.
Idag har jag och mami varit ute och gått igen. Har varit strålande solsken! Lite senare satte jag mig med kanske det bästa i världen: plugg! <3 Jag och plugget for evaaah and evaah! Nä. Läste biologi länge. Vad vill evolutionen mig? Sen gjorde jag en liten engelskauppgift och pluggade japanskaglosor. Blev färdig med det jag tänkt göra för dagen faktiskt. Underbart!

NU ska jag soova!
Hela natten förhoppningsvis.

Får bli en rätt enkel bild somavslutar dagen. Sí.
Med det säger jag:
Hejdå och gonatttttt!

Kommentera

Publiceras ej