Nellie the elephant

0kommentarer

Nu är det den första januari, 2011!
Mycket konstigt, men man vänjer väl sig. Som varje år.
Är hemma hos Stephanie nu, supermysigt! Igår var jag hos Victoria som sagt och jag hade jättetrevligt! Kvällen/årets låt: Nellie the elephant av toy dolls. Så sjukt bra låt, hahahahah! Satt och ooooooooooooooooooooooooooo:ade hela kvällen, grym. Vi lagade mat, spelade kort och bara umgicks. Fint de. Vaknade imorse och åt massa frukost. Bacon, korv, omelett, toast, flingor mm. Gott! Drygade sedan på rätt länge, kollade på life of Ryan i en evighet. Skön slappardag helt enkelt.
Sen åkte jag till Njurunda och Steff. Vi traskade till klockarberget och doppade massa frukt i fondue. Det var ju också rätt så gott. Efter att vi nästan ätit tills vi kräktes såg vi på filmen the skelleton key. Spennande. Nu är vi hemma hos Steff igen och ska snart sova. Antar jag. Steff borstar tänderna. Sååå jag ska väl också göära mig i ordning nu.
Så ha ett fint 2011, gonatt!

Kommentera

Publiceras ej