Na na na

2kommentarer

Hola!
Nu är jag tillbaka i Stockholm igen. Skönt att vara hemma faktiskt. Kom hem vid 10 någon gång. Resan gick rätt bra. När jag kom hem packade jag upp på en gång, en lite udda grej för att vara mig. Veckorna i Sundsvall har varit jättemysiga men jag har saknat att vara hemma eftersom jag mest har flängt runt och sovit hos massa olika personer. Jaja, mycket trevligt var det!

Ikväll har jag suttit och ritat sen jag kom hem nästan. Blev superinspirerad av den här tjejen: http://bokkei.blogg.se/ Sjukt duktig på att måla och rita så jag kunde inte ritkigt hålla fingrarna i styr. Dock orkade jag bara använda blyerts ikväll, måste ta fram akvarellfärgerna någon dag och kladda lite! Här är i alla fall det som blivit till ikväll:

Jag vet att hon ser skel ut, men jag bryr mig inte! heeeheee!
Jag vågar inte riktigt göra håret. Lyckas alltid göra det till en stor grå klump med blyerts, inge kuuul! Övning ger färdighet sägs det ju men det får jag i såfall öva på någon annan dag för nu ska jag sova.
Gonaaaaatt!

2 kommentarer

Jossan

05 Jan 2011 16:29

Vad fin den var!!! OOoh dy jag vill prrrrata med dy! Skype snart hopppihoppas. Älskar dig, drömde om dig inatt. Pusspuss!

Lini

05 Jan 2011 21:32

Tack Finiiiz! Vill prata med dig jag med jag! Pussssssn!

Kommentera

Publiceras ej