I've been terrified of changes

0kommentarer

Hejhejhej!
Söndag idag, skönt med lite ledigt.
Igår åkte jag och mamma till kusinerna och var barnvakt. Så efter frukost vid 8 imorse kanske åkte vi hem igen. Jag har sedan dess gjort något som kallas energirutor enligt min fina kokbok. Typ havregryn, russin, massa förn och äggvitor som man mixar ihop och sedan har i ugnen ett tag. Det var lite svårt att skära i gegget innan det skulle in i ugnen så jag hoppas de går att bryta isär bara! Hm, stort problem!

Ett rätt jobbigt problem är ju att jag inte kan hitta moto boys låtar, förutom lajvversioner att ladda ner någonstans! Han finns ju på spotify men jag vill ha på poddiseen! Får väl köpa skivorna, hahah. Det är väl egentligen det som är tänkt från början men. Hehe.

Snart ska jag in till stan och träna också! Oj, jag måste nog börja med maten nu om jag inte vill få mjälltugggg! Klockan 4 inne på Djurgården är det. Spännande. Massa läskigt. Det är folk från alla Sthlms boxningsklubbar om jag inte redan sagt det. Läskigt.

Ja, nu ska jag väl börja med maten och undersöka mina nybakade energirutor.
Pusshej!
Moto boyyyyy, me gusta!

Kommentera

Publiceras ej