It doesn't matter what you did and if you did it like you been told to

0kommentarer

Heeeiiiii!
Idag är det tisdag och jag är sjukligt trött. Imorse kom jag till skolan vid 08.20 och skulle ha lektion. Jag och klassen jag har samhällskunskap med väntar utanför salen på att läraren, läskiga Cris, ska komma. När klockan blir halv är alla i stort sett i upplösningstillstånd. På monitorerna, där info och dylikt står kom det självklart upp : sjukanmälda lärare: Cris Widegren - lektioner inställda. Skoj. Så jag sov på en träbänk i typ en timme. Visste inte var min skåpnyckel var heller, så jag släpade på väskan och jackan hela dagen. Böckerna fick jag ju inte tag i då heller. Som tur var hittade mamma nyckeln i soffan sen på kvällen. Tack mami!

På träningen gick det inte heller så bra. Efter ca en halvtimme av träningen kör vi säck och jag slår en krok på säcken och träffar fel. Istället för att träffa på knogarna som man ska slår jag självklart in tummen rätt i säcken. Inte så skönt. Tog av handsken och kollade på nageln. Ett vitt typ streck som när nageln blivit bakåtböjd. Den började bli blå också, skönt. Sköljde kallvatten och fick någon blå bandage/plåster-grej. Nu är min tumme alltså blå. Hm, bandagesaken alltså, inte själva tummen. Det är bara halva nageln som är det. Liten mesig grej som gör mig typ helt handikappad. Kan tex inte knäppa knappen på byxorna. Vill inte ens tänka på hur det blir imorgon när jag måste hålla i en penna och skriva. Usch.

Det får tummen ner av mig!


Nu ska jag sluta tycka synd om mig själv och sova lite istället!
Gonattiiiizzz alla sötizar!

Kommentera

Publiceras ej