If you fall asleep down by the water, baby I'll cary you all the way home

1kommentarer

Holaaaa!
Idag är det onsdag och i måndags rullade skolan igång igen. Nu verkar dock köket vara råttfritt igen så vi får äta där igen. Trevligt! Har inte riktigt lyckats vända tillbaka dygnet än så är trött nästan hela dagarna. Igår och idag sov jag en stund innan träningen för att jag inte skulle somna på buss/tunnelbana och missa min hållplats.

Har det hänt något spännande då Lina?
Nä, skulle inte tro det. I fredags tränade jag, hade träningsvärk lördag söndag och då gjorde jag typ ingenting. Eller jo, jag var ute och gick, solsken! Sen har det bara varit skolan och träning de senaste dagarna. Fast lite spännande är det ju att jag ska börja med söndsgsträningar inne på djurgården med klubben. Till de träningarna är alltså boxare från hela Stockholm inbjudna. De som har mest närvaro från söndagsträningarna får åka på ett träningsläger sen också. Till Kanada. Kanada! Fett grymt! Då behöver man inte betala något heller, ännu fettigare grymt! Ja, det gör mig lätt exalterad.
Ytterligare en spännande grej är att Amanda ska till Gotland i februari och då ska hon komma hit en sväng innan jag hjälper henne genom Stockholms farliga terräng! Bambambaaam!

Håret börjar bli låååångt nu! Måste skaffa klipptid någon dag... Om någon bryr sig, och det vet jag att du gör! Heeeeheeeeee........!
Nu ska jag sova. Sova länge, har sovmorgon. Underbart.
Gonatt och sov gott!

1 kommentarer

Jossan

13 Jan 2011 23:14

Söööööt du är och ja jag bryr mig, kul med klippning. :) Skulle jag också behöva, mitt hår börjar närma sig svintonivå. Jag som vill ha lååångteh!

Saknar dig, pratar snart. Älskar dig!

Kommentera

Publiceras ej