Because my dreams are bursting at the seems

0kommentarer

Hejeri!
Fortfarande tröttis. Imorgon blir det ingen najsig sovmorgon som vanligt, nejnej! Våran svenskalärare ska dra med oss till expressen i stan på studiebesök. Så vi ska mingla med dagisbarnen och se hur en tidning blir till. Måste gå hemmifrån typ 07.30. Dör när jag tänker på det. Måste läsa lite innan jag lägger mig också.Vi valde böker idag på engelskan och jag såg J.R.R Tolkiens the fellowship of the ring. Har faktiskt tänkt att jag ville läsa den serien och det vore väl bra om man kunde blanda nöje med nytta? Dock är det typ 4 veckor och 500 sidor. Ångrar mig lite faktiskt. Men bara lite. Får väl läsa så ofta jag kan så ordnar det sig nog!

Ja, så ikväll har jag faktiskt tränat också. Hade en lite halvdålig dag, var så sjukt trött. Så nu hoppas jag innerligen att kvällens ansträngning ska ge mig en kick med endorfiner och göra mig piggpiggpigg!

Nu blir det lite läsning innan jag ger in för tröttheten!
Gonattisar och puss.

Kommentera

Publiceras ej