Why do I tire of counting sheep

0kommentarer

Holaaaa!
Inte skrivit på länge, det är mycket som händer och fötter. Hinner knappt sitta vid datorn längre. Nåja, det blir nog bättre. Hoppas jag..

Så i helgen var jag i Sundsvall. Väldigt trevligt och många fina människor, en jättehärlig helg helt enkelt. Stephanie är alltså myndig nu. Konstigt. På måndagen hann jag vara uppe på skvadern fram tills lunch och det var supernajs! Saknar min oldklassieee! Missade alltså skolan i måndags så nu har jag massa pluggggg. Jetejobbigt.

På fredag har jag matteprov, idag hade jag en liten skrivning på engelskan, nästa vecka har vi engelskaprov, om två veckor ska vi ha läst ut engelskaboken. Våran engelskalärare älskar verkligen att kasta plugg på oss. Fy på henne, hon borde skämmas! Jaja, nu borde jag plugga lite av den hemska fysiken. Dock lär jag inte orka så det blir nog sängen med lite bok. Skönt de!

Med det säger jag gonatt.
Eh ja, GONATT


Ehe, en lite vårig lampa! Tycker faktiskt att det börjar bli lite ljusare nu, najsss!

Kommentera

Publiceras ej