Welcome to the circus

1kommentarer

Allting blev konstigt till helgen. Jag skulle åka hem med klubben på söndag men nu skulle de inte åka upp alls. Så jag visste inte riktigt hur jag skulle komma hem på söndag. Det gör jag inte heller. Får vänta tills måndag och åka med mamma. Orkade inte ta buss så jag missar skolan på måndagen då. Hoppas jag överlever trots att jag missar en fysiklabb.

Så ikväll hade jag typ tusen grejer att göra. Okej inte tusen grejer men rätt mycket plugg. Det slutade med nada plugg och mucho akvarell. Trevligt det med men vet inte riktigt när jag ska hinna plugga ikapp. Hatar att vara efter. Måste sova nu. Går och lägger mig för sent varje kväll. Suck, skärpning Lina!

Nu blir det sovtajm.
Gonattttttttttttt


Bläck + akvarell - plugg = kul

1 kommentarer

Jossan

06 Feb 2011 00:37

Hei!

Vad jobbigt med lång vinter, önskar du kunde vara heer istället. Jag saknar dig.

Den där bilden som du ritade på en rödhårig tjej, hon ser precis ut som hon skulle kunna vara en vuxen version av Sandra :) Kul att du spelar piano, jag längtar ihjäl mig efter gitarren. Så enjoy s'il te plaît! Försökte skypa er idag men utan reslutat... Pratar snart! Puss o kram <3

Kommentera

Publiceras ej