There's a possibility I wouldn't know

0kommentarer

Hejzan!
Idag är det lördag, najs med vila. Igår var det totalt snökaos. Hade snöat mycket under torsdagen och det fortsatte in på fredagen. På fredag morgon gick det inga bussar. Alla var inställda. Alla! Jag brukar ju gå till skolan så det berörde ju inte mig. Blev bara väldigt snöig påväg dit. När jag skulle träna sen på kvällen blev det värre. Att ta sig dit gick rätt bra. När jag skulle hem blev det massa problem så jag kom hem sent och fick stressa massa till nästa buss som jag skulle ta med Maria till några av hennes kompisar. Tror aldrig jag har varit så snabb i hela mitt liv. Alltså på att springa till/från buss, göra mig i ordning, fika lite och springa till bussen igen. Jag hann hur som helst och det blev en trevlig kväll. Det slutade med att jag sov hos Maria för att busschaffören körde fel och det blev massa krångel.

Idag har jag bara tagit det lungt heeela dagen. Mycket skönt och välbehövligt. Borde egentligen ha pluggat, men jag orkade inte, heeeeheeeeeee. Så det får väl bli att göra det imorgon istället. Kanske gå ner till Jakobsberg och kolla lite i centrum också. Vore ju trevligt om jag kunde beställa klipptid och köpa garn till mitt soon-to-be-pannband.
Vi får väl se vad dagen har att bjuda på!
Nu tänker jag slänga mig i soffan och se på mysfiiilm!
Hejdåå!
'

Men om jag vill ha kvinnoglans då?

Kommentera

Publiceras ej