Stockholm syndrome and misery, there's your penalty

0kommentarer

Hejsan alla små murmeldjur!
Idag är det tisdag och vardagen är i full gång igen. Igår var det skola träning, blablablaaaaaa. Det gammla vanliga. Inget särsklit spännande hände. Idag var det skola. Igen, vad konstigt! Sen träning, också konstigt.

Kan TVÅ hela låtar på piano nu också! Okej, nu ljuger jag. Jag kan en hel låt på 4 ackord och ackorden till versen på en till låt. Hm, jetebraah... Nä, men det är jätteroligt faktiskt.

Är sjukligt trött nu. Går och lägger mig för sent osv. Dåligt. Är småirriterad hela tiden. Rastlös. Längtar till våren som en liten gnuuu! Wraagh! Jättemyyycket! Den kommer snart, förhoppningsvis..

Till helgen fyller Stephanie 18, ohmmyyyyygoood! Så det blir Sundsvall. Bilar upp med mamsen, skönt att slippa åka tåg eller buss. So yes, det tror jag blir bra.

Nu fryser jag och är suuupaaahtrött. Det blir nog lite Fellowship of the ring och sängen. Låter fruktansvärt skönt. Så nu draaar jag.
GonattN!

Kommentera

Publiceras ej