No, I won't sleep tonight

0kommentarer

Jag har LOOOV! En veckas vila, fina vänner, sovmorgon och massa annat bra. Sjukt bra!

Snart ska jag ta pendeln och åka till mamis s jobb sen så far vi vidare till moster för kalas. Min mormor och moster fyller år på samma dag. Så det blir gemensamt firande med tårta och släkt. Mysigt. Nu sitter jag i pyjamasen och njuter av lovet precis som man ska. Vakna av sig själv, släpa sig upp till frukost framför TVn osv. Precis som man ska.

Imorgon blir det att åka till Nynäshamn för att möta Amanda på båten och slussa henne vidare till hennes buss tillbaka till Sundsvall. Annars till veckan lär jag åka in till stan någon dag, vill jättegärna gå på beyond retro! Can't wait. Dock så borde jag verkligen försöka hålla i pengarna lite. Om det finns så mycket snygga kläder som jag misstänker blir nog pengarna väldigt hala och svåra att hålla i. Jobbigt läge.

Nu ska jag gå och duscha och göra mig lite fräääschhh!
Adiós!



Klippte mig lite häromdagen också! Nu ska det få växa vilt och länge!

Kommentera

Publiceras ej