Friday I'm in love

2kommentarer

Hej hej hej!
Det är så sjukt skönt med fredagar! Bara ta det lungt och mysa, jag älskar det!

Idag var det en kort dag i skolan, hade bara matte vid 10. Mycket skönt. Efter det gick jag till skolas bibliotek och skrev ut massa personliga brev. På måndag har vi studiedag så då ska jag ha stora-söka-jobb-dagen.

Från skolan traskade jag bort till Jakobsbergs centrum och kollade lite. Hittade massa fina saker på myrorna bland annat ett par hängselbyxor! De är vida vid benen så tänkte klippa av vid knäna när det blir lite varmare, hoppas det ska bli fint. När jag kom hem såg jag att det var ett par byxor från H&M. Från mammaavdelningen. Så jag kan knäppa upp lite för magen om jag äter lite för gott och lite för mycket någon kväll, smart. Hahaha. Jag lär ju flytta in i mina byxor! Älskarälskarälskar

Imorgon kommer Amanda hit över dan också, ska bli mycket kul! Har därför städat lite här ikväll, inte varje dag man får finbesök. Mår alltså mycket mycket bättre nu. Pigg rent utav. Inte så konstig med tanke på att jag sov 11 timmar i förrgår och 9 inatt. Har hört att man blir pigg av att sova.

Som sagt, studiedag på måndag. Lär väl ändå bli en rätt tidig uppgång. Har 20 personliga brev som jag planerar att dela ut. Hoppas verkligen att jag får sommarjobb, gärna flera! Vill jobbajobbajobba och få massa penagar! Jaaaaa, skönt! Får se lite hur det blir. Får förhoppningsvis en plats på mammas jobb. Tänker bara söka så många som möjligt. Inte så stor chans att få jobb på butiker och liknande med tanke på att jag endast är 17 och inte har någon kassavana. Det är inte lätt när det är svårt.

Jaja, nu ska jag väl sätta mig vid pianot, TVn eller liknande.
Det är dags för fredagsmys!

2 kommentarer

Jossan

19 Feb 2011 22:36

Nu ääääre fredasmyyys!! Jag tycker den högra bilden på dig är jättefin, tycker du ska ha den som profilbild på fb :) Saknar dig, vill prata men du har kanske ett liv.... Det är ju lördagskväll trots allt. Pusspuss!



Ps. Jag sov 13 timmar inatt, somnade helt seriöst 19.30 igår, klev upp vid 23 och släppte in Mon cherie, pratade en stund och somnade igen. Till klockan 9 imorse. Nått fel äre om man inte känner sig pigg efter det. Ds.

amanda

19 Feb 2011 22:39

åhh, smart man kanske borde vara i god tid med att söka sommarjobb :O

Kommentera

Publiceras ej