Don't talk so loud, whisper now

0kommentarer

Hej hej hej!
Är sjukligt trött nu men mindre än en vecka kvar till lov! HELT UNDERBART! Blir Sundsvall slutet av veckan. Torsdagen till söndagen i slutet av lovet. Så blir där över helgen bara. Annars ska jag väl bara ta det lungt hemma och återhämta mig lite med sömn, slappning osv.

Ja, jag var alltså och sökte massa jobb i måndags. Bra att jag faktiskt tog mig i kragen och gjorde det. Det var många som sa att de inte tog emot folk under 18 men det hade jag väntat mig. Sökte på två ICAn, 2 stadium, 2 waynes coffe, Burger king, hemköp och massa andra. Mamma fick ta med sig ett papper till jobbet och jag ska skicka in till kommunen också. Får jag inte jobb nu så får jag väl spunk eller liknande. Avlider kanske.

Ikväll har jag faktiskt pluggat! Tro det eller ej. Jag släpar alltid med mig 1929402938 böcker hem för att sedan dra tillbaka allihop nästa dag utan att ha öppnat väskan. Så när jag gjort tillräckligt med matte förut satte jag mig vid ritplattan nöjd och belåten. Mycket ovanligt och bra!

Jag kände för färg. För första gången på en evighet. Snart kommer våren och det är sååå braaa! Torr asfalt, grus, tygskor, sol, cykel och allt annat underbart som finns. Ungefär!

Nu blir det sova för imorgon måste vi ha labb på vår egentliga sovmorgon. Buhu.
Men gonatt då!

Kommentera

Publiceras ej