Dan före dan före dopparedan

0kommentarer

Hej

Idag har varit min första dag på jullovet och jag är supertrött. Gick upp rätt tidigt imorse för att gå till baknen. Hade bokat tid så jag kunde byta från ungdomskonto till ett "riktigt" konto med bankdosa osv. Passade på att ta en sväng i Jakan och skaffa lite fler julklappar.

Traskade sedan hemmåt
och började baka muffins. Gymmade vid fyra, gick hem igen och gjorde chokladtryffel. Misslyckades typ så fick göra om lite, men det löste sig. Så jag har bara myst på mest hela dagen, bakat, fixat julklappar osv. Så nu ska jag sova som en stock innan det blir uppgång rätt tidigt imorgon för jobb! Skönt att tjäna lite cash höhöh.

Det snöade ju faktiskt för ett tag sedan så nu är det vitt på taken. Riktigt mysigt faktiskt. Speciellt på julen, så snön kan gott få ligga kvar ett tag till. Även om det har varit snö så har det varit några grader över nollan så det har varit rätt blött. Fast nu har det blivit kallare igen, så marken är en stor isplan. Jag har ju backe ner till skolan så jag kan i stort sett bara glida ner heheheihiho.

Nåväl, jag ska väl gå och sussa nu
Gonatt

Kommentera

Publiceras ej