Tredje advent

0kommentarer

Hej!

Idag är det alltså den tredje advent. Helt tokigt hur fort tiden går. Idag har jag planerat lite inför veckan, det är mycket som ska hinnas med. Imorgon har jag ett tal i svenska sen på kvällen ska jag in till stan för info angående studentskivan och på fredag har jag religionsprov. Däremellan ska jag hinna städa här hemma baka en tårta, handla julklappar och lite till. Men det är sista veckan kvar innan det i stort sett är lov. Ska bli helt galet skönt att ta det lite lungt men kommer ändå behöva göra mycket matte och kemi under lovet. Återigen: skolan ♥

Igår bakade jag pepparkakor hemma hos Filip med Mårten. Det var trevligt men vi gav upp på bakandet efter två plåtar haha. De som vi gjorde blev i alla fall goda! Röd måne skulle det ju tydligen vara igår på eftermiddagen så vi spanade ett tag, men den vill inte visa sig.

Om en vecka är det min födelsedag! Ska bli så himla kul, längtar verkligen. På fredag ska tre av mina friends från Sundsvall komma hit och vara här över helgen. På lördagen blir det lite fler av mina fina som kommer hit så ska vi äta mat och sedan dra ut på stan! Efter tolvslaget på lördagen är jag ju faktiskt 18, haha. På söndag far mina Sundsvallstjejer hem igen och det blir att ladda om till släktfika. Fick nyss beställa en tårta från min moster, smidigt. Så det ser ut att bli en himla fin helg nästa vecka!

Nu ska jag skriva färdigt mitt dkislherufhikuds-svenskatal och träna på det.
Besos

Kommentera

Publiceras ej