Piggast i stan

2kommentarer

Inatt har jag sovit 13 timmar. Pigg tjej. Igårkväll var jag hos Maria på middag och såg Monty Python and the Holy Grail. Skrattade så mycket ibland så jag inte kunde andas. Åt massa chips också, namnamnam. Kom hem vi 12 och vaknade alltså 13 timmar senare, klockan ett. Nu är klockan 3 och det är redan mörkt. Kul.

Igår blev jag jättelättad över att bestämt mig för vad jag vill läsa i höst. Blev verkligen jätteglad. Sen har jag hunnit stressa upp mig över allt annat som kommer med det valet: räcker mina betyg, kommer jag klara tentorna, vad ska jag egentligen jobba med efter och framförallt, kommer jag hitta en lägenhet? Så nu blir det väl till att höra med mina släktingar i Uppsala om de känner någon som kan hyra ut, lägga upp annonser och leta lägenheter som en tok. Men det blir nog bra hur som helst, nu vet jag i alla fall vad jag vill.

Nu ska denna lördag
i fortsättningen spenderas med fysik och nudlar. Precis det jag drömt om...
Hejdo

2 kommentarer

Amanaaaa

03 Dec 2011 18:45

LINA!!!

Angående lägenhet; glöm för bövelen inte att kolla på blocket. Finns supermycket bra där och ofta hyr folk ut möblerat också, vilket är jättebra om man är en fattig student som inte har råd med egna möbler.



PUSSSSSSS, SÖTIZ

Lina

03 Dec 2011 20:21

AMANA!

Ska kolla det ja! Men än så länge ligger det bara lägenheter ute för de som ska flytta till nyårsskiftet. TACK!



Pussn!

Kommentera

Publiceras ej