Nu är det jul igen

0kommentarer

J-ju-j-jul igen

Idag har varit en bra, fin, mysig, trevlig dag osv osv. Har ätit mat, busat med barn, sett Kalle Anka, ätit mer mat, öppnat julklappar, spelat spel, ätit godis, ätit mat mat mat hela dagen lång. Är riktigt trött men har fått fina julklappar och har sammanfattningsvis haft en bra jul.

Har bland annat köpt en julklapp
till mig själv, åt min brorsa. Han är i Norge men ringde mig i förrgår och bad mig köpa ett presentkort på Vero Moda till mamma i julklapp. Blev lite less eftersom jag jobbade igår och egentligen inte hade tid, men fixade det hur som helst. Under dagen har mamma och Andreas ringt, smsat och smusslat en massa så jag blev lite fundersam och undrade vad de kokat ihop. När det var dags för julklappar och mamma fick sin från Andreas gav hon den till mig och sa att den var min. Whut? Så Andreas hade skickat mig att köpa en julklapp till mig själv. Bra det, då blir det väl till att köpa en nyårsklänning på Vero Moda.

Idag har jag fått några små men väldigt fina God-jul-ha-en-bra-dag-sms som gjort mig så himla glad. Så enkla saker gör verkligen stor skillnad. Dock så var mina pengar på mobilen slut så kunde inte svara, hej skuldkänslor. Nåväl, får väl lösa det på något sätt.

Allt jag ville säga var väl God Jul på er vänner! Hoppas ni haft en fin dag.
Puss och kram!

Kommentera

Publiceras ej