Live from soffan

0kommentarer

Nämen hej!

Idag har jag intagit horisontellt läge i soffan. Var ute och gick mitt på dagen, sen har jag parkerat mig här framför TVn och endast förflyttat mig till badrummet vid behov. Snart blir det juldagsmat: revbensspjäll med potatis och nyponsoppa med grädde till efterrätt. NAMNAMNAM!

Så jag har det rätt bra jag. Ligger här och myser, men borde kanske plugga. Hahaha, som om jag skulle göra det nu? Inte en chans.

Idag måste jag beställa bussbiljetter till Sundsvall, men är rädd att det inte ska finnas några. Det ska ju tydligen komma någon storm så alla tåg är inställda. Jobbigt läge, men jag ska nog ta mig norrut på ett eller annat sätt. Imorgon är det släktfest hos moster Elisabet men innan det borde jag åka till Kista och kolla in lite kläder från Vero Moda.

Så jag ska äta och sedan återvända till soffan.
På återseende!

Kommentera

Publiceras ej