Kvällsfunderingar

0kommentarer

Hej kära vänner!
(Ja hej på er andra också)

Ikväll är jag trött men nöjd. Har klarat av årets sista riktiga skoldag. Imorgon blir det till att traska till skolan hur som helst men bara för att se på en julshow och ha avslutning med klassen. Kan minst sagt säga att det ska bli skönt.

Imorgon blir det julklappshandel efter skolavslutningen. Tänk bara hur mycket pengar alla spenderar under julen, lite tokigt. Då ska jag hur som helst handla lite klappisar och byta en tröja jag fick i present i lördags. Efter det ska nog jag och Filip in till stan för blodprov så vi ska kunna lämna blod någon gång! Blir lite nervös haha, men det går nog bra.

Snart är det ju jul också! Ska bli så himla mysigt för jag och mami ska fira hos min morbror Lars och hans familj. Ungarna där är ju helt tokiga, men barn tycker jag blir så glada av julen. Så jag har planerat att deras glädje ska smitta av sig på mig. Tomten jag vill ha en riktig jul, en sån som man har när man är liten.

Åh, har skaffat timeline på facebook och vet inte vilken bild jag ska ha längst upp. I-landsproblemet för dagen. Typ,men jag vet verkligen inte vad jag ska ta för bild. Nåväl, jag får väl komma på något eller bara strunta i att ha någon bild.

Ikväll var jag och Maria på friskis för ett streetdans-pass. Det var så himla kul men jag har aldrig dansat förut och är så okoordinerad så att det inte är sant. Såååååååå........ det gick väl sådär. Hade absolut kul men det var lite svårt att hänga med på koreografin haha.

Men nu ska jag faktiskt sova.
Gonatt!

Kommentera

Publiceras ej