En blåsig onsdag

0kommentarer

Hej.

Är så trött på skolan just nu.
Har bara tappat sugen helt. Svenskatalet gick dåligt ("%@&?¤$3£$!!?!) så jag blev arg på mig själv för jag missuppfattade själva uppgiften lite. Nåväl, svenskan är snart över hur som helst. Har bara ett religionsprov på fredag, efter det har jag som lov. Får visserligen inte lov förän på onsdag nästa veckan men det är inget prov eller liknande innan jul. TACK för det. Dock kemiprov första veckan efter lovet och matte veckan efter kemin. Plugga hela lovet var det ja.

På fredag kommer mina friendz och vi ska mysa. Planerat lite nu och jag blir så stressad. Måste städa, handla, baka tårta, hitta något att ha på mig, bestämma var vi ska gå osv. Det ordnar sig nog hur som helst. Det där med kläder kanske hinns med under håltimmen imorgon, vi får se.

Nu blir det väl sängen för min del antar jag.
Gonatt




Asså titta på kattens tassar!

Kommentera

Publiceras ej